Monday, May 16, 2011

15/5/2011 -aku napak someone-



hye guys!!..
lama sudah aku xupdate blog..bz kowt??bz apa sehy kaw dynn!!
bz nan prob la kaw mna tw kan...
oke aku nk story ny...ap doe??
kaw bole relaks x???

-15/5/2011-
aku napak someone at tmpt keje aku ny!!..sape???
ex aku...yg mna satu doe???
nickname dy b*b...
oke sblm to dy der say hye nan aku at tmpt aku keje kan..aku tgr just sbgai kwn jek...!!!
xlebih pn...aku story nan bf aku la kan..dy mara end then cmbru nan aku!!!
2 ary dy xmsg aku...!!
oke smlm time nk p beli mknan to aku napak someone kan....aku xpasty sgt kan...
jdk bila aku napak dri jauh dy nan gf dy...aduiii!!
lawa xper la doe....aku xheran la ..hot2 ker??
ny dala muka xlawa glew2...
bole nk tawaf stu kdai aku...hadui...bikin panas la...
jeles ker???langsung xla...geram??
xpn..aku xda rasa ap2...cmbru xda,geram xda,sakit haty xda....
yang ada menyamapah+meluat....
bdo siak....law lalu skali to aku bole la time ny...nk tnjuk2....adui bdo2 jek an....
saat kelakar glew ah smlm...mmg la kelakar...ingt2 blek cm kelakar jek an...hahhahaha..
oke chow dlu...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.